.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تندترین انتقاد ممکن از فتح الله زاده را بخوانید

حسن روشن، منتقد همیشگی فتح الله زاده در آخرین مصاحبه ی خود با رسانه ها، تندترین انتقادات ممکن را از فتح الله زاده به عمل آورده است. بخشی از این مصاحبه را بخوانید:

    اتفاقاتی که بعد از رفتن من در آکادمی استقلال رخ داد برای باشگاه و مدیریت فتح الله زاده یک لکه ننگ است. بعد از ما بچه پول دارها را به باشگاه آوردند و به همین دلیل الان استقلال در رده های پایه بازیکن درست و حسابی ندارد.

    همین اقایان یعقوب کریمی را به 50 میلیون تومان فروختند تا الونگ را بیاورند و پورسانتش را بگیرند. رویانیان از فوتبال چیزی نمی فهمید اما مدیریتش به مراتب از فتح الله زاده بهتر بود. فتح الله زاده 100 میلیون خرج آکادمی و پیشکسوتان نکرد اما 40 میلیارد بدهی به جا گذاشت و رفت.من از وزیر ورزش خواهش می کنم به حساب و کتاب باشگاه استقلال در دوره مدیریت فتح الله زاده رسیدگی کند.

    ایشان در برنامه زنده تلویزیونی ادعا کرد که یک ریال از بیت المال هزینه نکرده اما یک جای دیگر مدعی شد زمین خواهرش را فروخته و خرج باشگاه کرده و ماشین و خانه اش را بابت بدهی به پژمان منتظری داده است. فتح الله زاده استقلال را شخم زد و رفت اما باید مشخص شود که زمین خواهرش از کجا آمده و چه قدر فروخته شده و حساب پس بدهد. مدیرانی مثل فتح الله زاده فوتبال ایران را فاسد کردند.

    اگر بخواهم به مدیریت فتح الله زاده نمره بدهم به او بیشتر از 5 نمی دهم، آن هم به خاطر قهرمانی فصل قبل استقلال که با ترفندهای قلعه نویی و پول بیت المالی که خرج خرید بازیکنان گران قیمتی مثل آندو شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شایان 28 ارديبهشت 1393
آقای روشن تو با فتح ا... زاده خصومت شخصی داری و همه این را میدانند این را هم بدان این آقایان جدید به شما پستی در باشگاه نخواهند داد پس بیخود اعصاب خودت را خورد نکن برادر برو بجای این کارها برای خودت یه تیمی دست و پا کن تا سرت گرم فوتبال شود البته اینها همه از بیکاری شما است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.542 seconds.